marți, iulie 07, 2009

noi,voi,el,ele












4 comentarii:

  1. eu de ce nu apar pe aici? semnat lupul moralist :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ah mai am o obiectie legata de ceva ce ai scris la profilul tau complet, o corectura de fapt,dar o zic numa daca imi dai voie:)) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos ca apar si eu pe-aici, maimuta:d.
    hugs

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt clovnul
    va aduc bucurii
    efemere
    lumina si-o minge
    cu mainile ating
    Luna
    culorile de pe chipul
    meu
    sunt rasul
    tau
    ridurile nu mi se vad
    de durere
    sa nu mai radeti
    niciodata
    de mine
    s-ar putea
    atunci
    sa va dati seama ca
    voi sunteti
    circul

    nu prea-si mai are rostul acu dar na a dracu tristeti cosmice totul s-a dus si-a ramas o poveste despre o lume o apa s-un om :)

    RăspundețiȘtergere