vineri, iunie 19, 2009

bla bla bla-uri


liderul opozitiei din Iran e blogger.Oare si Dalai Lama scrie bloguri si intra pe mess?:)

toata lumea scrie bloguri.toata lumea scrie,putini citesc.ne avem in liste,ne uitam la view-uri ca la sfarsitul zilei sa concluzionam;au mai intrat 2 oameni pe blogul meu...sau poate acelasi om de 2 ori.pesemne ca era X...ca doar X ma citeste.

navighez in scarba..intru de pe un site pe altul.un film in flash ici,unu colo.primu ma face sa zambesc al doilea ma lasa tampa."oare e f dastept de nu inteleg eu nimic sau chiar exista si treburi atat de proaste?"renunt...prefer sa ma intreb mai bine ce mai e prin frigider.

niste sunca,o bucata de cascaval afumat...un borcan de ceva.bun..deci sandwich.ma uit inspre sertar cu gandul sa scot un cutit,dar imi amintesc ca e vara si fac eu o conexiune dubioasa cum ca e tarziu,si vara,si celulita si una alta.ma intreb de unde pana unde...nu e ca si cum m-as uita la de 3 ori femeie sau as citi Unica.

aprind teve-ul.a trecut ceva vreme si sper ca o sa-mi distraga macar putin atentia de la gandurile mele(nu alea cu celulita...altele-da si femeile pot avea mai multe ganduri:)HBO...Chris Rock.stramb din nas si schimb...discovery nush care.Secretele Soarelui,sfarsitul lumii etc.schimb.reclame.schimb.alte reclame.am ajuns la 5 si deja m-am plictisit.

ma gandesc ca as citi ceva.imi amintesc subit ca mai am un examen si ca nu m-ar lasa piticii sa ma delectez cu literatura cand as putea la fel de bine sa citesc cursu'.

ma uit iar inspre calculator."hai sa scriu un blog imi zic"..."
eu:de ce as face asta?
tot eu:pt ca oricum te plictisesti...macar poti sa o freci pe net.

fie...
unu de pe mess zice asa in status:cu cat cunosc mai multi oameni cu atat imi iubesc mai mult cainele.iar eu o gandesc in felul urmator:cu cat cainele lui cunoaste mai multi oameni cu atat isi iubeste mai putin stapanul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu