joi, iunie 11, 2009

Ce suflet imbecil!

"a trai pentru a-ti povesti viata" nu insemna neaparat sa zici o poveste frumoasa la sfarsitul careia publicul sa te aplaude.
Accept fatalitatea de a ma fi nascut,dar de aici nu mai depinde nimic de mine pentru ca eu sunt suma actiunilor voastre.
ce suflet imbecil!
cuvintele isi cer autonomia...mucozitati verbale si ganduri castrate.inspir fum,expir fum... plamanul ma injura de toti cristosii si daca nu mi-as cunoaste natura dumnezeiasca :)) as crede ca sunt pe moarte pentru ca ma simt devorata fizic de un cancer cu trup de femeie.
vreau sa-mi imprastii maruntaiele ca apoi sa ma pot pune intr-o cutiuta muzicala,caci doar muzica e cea care-mi pastreaza intacte trairile.nu am nevoie de amintiri.daca as putea negocia cu un om mai trist le-as da pe o bere.

"Priveste! Am nascut un cadavru... un anticrist ucis de inocenta si ignoranta-mi
un prunc malefic ce s-a hranit atata timp din mine... un copil,copilul meu ce
si-a insusit intreaga-mi ura si necredinta...."

esti prezervativul care se rupe inainte de orgasm
eu sunt miracolul in ziua de Craciun...sunt un cliseu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu