joi, iunie 11, 2009

Home sweet home(2008)

Jeg pestrit cu miros citadin… din lac in put e ca din mare in balta…in balta din fata blocului in care se scalda copiii moderni si razele din ce in ce mai arzatoare.aceasi senzatie de dezgust dar parca mai brutala ca acum un an,2,3.ne-am reintors printre Rodicile cu parul scurt si permanent care isi cara pungile cu mos craciun de la un « magazin super mixt » la altul, unde gasesti laolalta supe la plic,chiloti,paine si sampon,ne-am reintors la mosii imbibati in tutun si alifii mentolate cu respiratie tip « saniutza » si babe care se plang ca « le-o trage curentu » in autobuz.ne-am reintors printre snobii de weekend care in timpul saptamanii stau in fata scarii cu o bere la pet si o punga de seminte si care sambata o « ard la 4 ace » prin cluburi de fitze.ne-am reintors pe strada fluturilor gri si ne-am trezit din somn cu ochii de cenusa.
Am fost la mare doar ca sa ne intoarcem mai bronzati…asa poate ne integram si noi in piesajul urban.Home sweet home

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu